Nordic walking – sport nie tylko dla staruszków

Ostatnio będąc nad morzem, odkryłam, że bardzo dużo ludzi chodzi z kijkami i uprawia popularny nordic walking. Przeważnie są to osoby starsze, których możliwości fizyczne nie są już tak duże. Niestety, z tego, co zauważyłam większość ludzi nie umie poprawnie chodzić.

Sama zainteresowałam się tematem, bo słyszałam, że nordic walking jest dla wszystkich. Mam ogromne problemy ze stawami. Zajrzałam do artykułu na temat nordic walking i odrkyłam, że to sport dla każdego.

Trenuje od miesiąca nordic walking i widzę efekty. Poprawiła mi się kondycja, lepiej się czuję i mogę sobie bezkarnie pozwolić na kostkę czekolady w ciągu dnia.

Skomentuj

