Świąteczna atomosfera

Święta tuż, tuż.  W moim domu juz zadbałam o świąteczną atmosferę. Choinka stoi i przepięknie dopełnia wnętrze salonu.
Zanim jednak to zrobiłam, przygotowałam sobie listę świątecznych ozdób, których nie może zabraknąć:

  • suszone, plastry pomarańczy
  • korzenne przyprawy
  • jemioła
  • papierowe ozdoby
  • gałązki świerku/sosny
  • lampki (białe, albo jednokolorowe)

Po zebraniu wszystkiego, zaagnażowałam w ustrajanie domu moją córkę. Mąż poszedł po choinkę. Spędziliśmy dzień dekorując nasze mieszkanie. Teraz wszystko wygląda pięknie i jak z bajki, myślę, że spędzenie razem tego czasu było zdecydowanie dobrym pomysłem!

A tutaj zamieszczam kilka inspiracji znalezionych w internecie:

Skomentuj

